Finde Arbejdsprocesser (workflows) med fejl

af Henrik Jensen 8. februar 2011 09:13

Jeg har tidligere lavet et indlæg, som handler om at optimere tabellen AsyncOperationBase (Optimering af tabellen AsyncOperationBase...hvorfor og hvordan?). Dette indlæg er meget teknisk, og meget af arbejdet udføres på SQL Serveren.

Med jævne mellemrum bør man analysere Arbejdsprocesser (workflows), for at se om de gennemfører sit arbejde, eller om de er i en tilstand hvor de venter, og nok så vigtigt...om der er opstået fejl i forbindelse med arbejdsprocessen.

En del har kontaktet mig, og spurgt, om det er muligt at finde frem til Arbejdsprocesser (workflows) som indeholder fejl direkte fra MS CRM. Det har jeg så lavet et indlæg om: Finde Arbejdsprocesser (workflows) med fejl...

Kommentarer (6) -

Anders Hansen
Anders Hansen Denmark
28-02-2011 13:29:20 #

Hej Henrik,

Lige hvad jeg manglede, og så må jeg hellere holde øje med de kære workflows.

mvh
Anders

Henrik Jensen
Henrik Jensen
01-03-2011 19:20:33 #

Hej Anders,

Ja det er nok en god ide  Wink

//Henrik

Lotte
Lotte Denmark
02-03-2011 08:20:02 #

Jeg har ikke været opmærksom på at denne tabel indeholder så mange data, og er så vigtig i mange henseende. Efter at have fulgt dine vejledninger kan jeg bekræfte, at systemet får en markant bedre ydelse - SUPER!

Venligst
Lotte

Henrik Jensen
Henrik Jensen
03-03-2011 19:46:21 #

Hej Lotte,

Fantastisk med en bedre ydelse Wink

//Henrik

Allan Hansen
Allan Hansen Denmark
07-03-2011 11:58:23 #

Kanon artikel Wink

Jeg optimerede vores CRM-system her i weekenden. Databasen blev mindsket fra 9GB til 3,8GB, og der er en markant forbedring i ydelsen.

-Allan

Henrik Jensen
Henrik Jensen
07-03-2011 21:21:07 #

Hej Allan,

Super at du har fået optimeret systemet og fået noget ud af det Wink

//Henrik

Bliv medlem af CRMUG DK

De regionale afdelinger i CRMUG giver mulighed for a mødes med andre medlemmer af CRMUG i dit lokalområde. Hermed får du mulighed for at mødes ansigt til ansigt og vidensdele med andre brugere af Microsoft Dynamics CRM i dit område.

Læs mere den Danske afdeling af CRMUG...

Om Henrik Jensen

Jeg har altid fingeren på pulsen når det drejer sig om Microsofts produkter & teknologier, og især når det handler om Microsoft Dynamics CRM.

Henrik Jensen

Jeg har arbejdet professionelt i IT-branchen mere end 25 års, deraf mere end 18 år med CRM-systemer, og samtidig indehaver af mere end 50 Microsoft-certificeringer.

Mobil: +45 20 300 300
E-mail: hj@easyconsult.dk

EASYConsult ApS

Læs mere...

Downloads, værktøjer, installation og JScript

Downloade komponenter til MS CRM:
    • Microsoft Dynamics CRM 4.0
    • Microsoft Dynamics CRM 2011
    • Microsoft Dynamics CRM 2013
    • Microsoft Dynamics CRM 2015
    • Microsoft Dynamics CRM 2016

Liste over Opdateringspakker (Rollups):
    • Microsoft Dynamics CRM 4.0
    • Microsoft Dynamics CRM 2011
    • Microsoft Dynamics CRM 2013
    • Microsoft Dynamics CRM 2015
    • Microsoft Dynamics CRM 2016

Værktøjer til MS CRM:
    • Liste med værktøjer til MS CRM

Krav og opsætninger til installation:
    • Krav og opsætninger MS CRM 2011
    • Krav og opsætninger MS CRM 2013
    • Krav og opsætninger MS CRM 2015
    • Krav og opsætninger MS CRM 2016

JScript eksempelkode:
    • Javascript API-reference
    • Javascript eksempelkode

Diverse værktøjer:
    • Sysinternals
    • PowerShell og MS CRM 2011

Visual Studio, SSIS og Kingswaysoft
    • Visual Studio 2017
    • Dataværktøjer (SSIS) 2017
    • Kingswaysoft

Månedsliste

Forbehold

Alt hvad du læser på denne blog er alene udtryk for mine egne holdninger og meninger, og kan ikke henføres til andet end som så.

De løsninger jeg fremstiller på denne blog er ikke nødvendigvis testet i et driftsmiljø. Hvis du gør brug af mine løsninger er det på eget ansvar.